, ,

תערוכת ממצאים ביום ירושלים ועתיד המשך הסינון

למי שלא שם לב לפרטי ההודעות הקודמות שלנו, ולמי שטרם שמע, אנחנו מחדשים את פעילות הסינון באתר חדש שיושק ביום ירושלים הקרוב – הקהל הרחב יוכל לבוא ולסנן ללא תשלום. כמו כן, נערוך ביום זה תערוכה של ממצאים נבחרים וממצאים מסקרנים במיוחד (ראו מודעה למטה). עבור הסינון יש להרשם מראש (פרטים נוספים כאן).

בשנתיים האחרונות הפרויקט התמקד בעבודת המחקר במעבדה לקראת פרסום מדעי של הממצאים, והמשך הסינון של יתרת העפר נדחה לעתיד. לאחר שראינו ששפכי העפר הנותרים נתונים בסכנת סחף וערבוב עם שפיכה בלתי חוקית של עפר ופסולת במקום האחסון, החלטנו שלא ניתן לחכות עוד, ועלינו לחדש את סינון העפר כבר עכשיו. עם זאת, כדי לקיים את פעילות הסינון בשנתו הראשונה יש צורך בתרומות רבות. לצערנו הבטחות הממשלה לתמיכה בפרויקט טרם התממשו, ואנחנו עדיין תלויים בתמיכת הציבור.

אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בייסוד מחדש של אתר הסינון שיאפשר את המשך ההצלה של ממצאים מלב המורשת שלנו, חקירתם, פרסומם והנגשתם לציבור הרחב. ניתן לתרום לפרויקט באמצעות אתר מימון ההמונים שלנו ולזכות בתשורות כגון: העתקים של ממצאים נבחרים וחברות במועדון ידידי הפרויקט אשר מקנה מנוי משפחתי שנתי להשתתפות בסינון.

בחרנו במטבע מחצית השקל שנתגלה בסינון כסמל של אתר התרומות שלנו. שכן, מטבע זה מסמל את הרעיון שהתגייסות ציבורית רחבה יכולה לקיים מפעלים גדולים שבדרך כלל ממומנים על ידי גורמים בודדים עטירי ממון. תרומה ברוח מחצית השקל מאפשרת לכל אחד ואחד מכם לקחת חלק במאמץ מלאכת ההצלה והחשיפה של שרידי המורשת מהאתר החשוב ביותר בתולדות עמנו. זו לא מטלה באחריות של קבוצה מצומצמת של ארכיאולוגים. מדובר כאן במידע משמעותי ביותר עבור הזהות שלנו ועם פוטנציאל השפעה גם על הזהות של האוכלוסיה הנוצרית והמוסלמית בעולם – כמחצית מהאנושות!

אם כל אחד שמקבל הודעה זו יעשה מאמץ קטן ויתרום את מחצית השקל שלו, לא נצטרך להשקיע זמן ומשאבים רבים בגיוס תרומות והפרויקט יוכל להסתיים בלוח הזמנים המתוכנן.

בהוקרה ובתודה מראש על תמיכתכם. אנא תרמו עוד היום.
(התרומות מוכרות לצורך זיכוי מס לפי סעיף 46א).

צוות פרויקט סינון העפר מהר הבית


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

השאר תגובה