,

כבוד גדול! אתר התיירות Tripadvisor בחר באתר הסינון כאחד מאתרי התיירות המובילים בעולם

לא שמעתם מאיתנו לאחרונה יותר מידי בשל העומס הבלתי רגיל שהיה לנו בחודש האחרון שהיה ההיפך מכל מה שחווינו מאז תחילת משבר הקורונה. אתר הסינון היה בתפוסה מלאה כמעט בכל שעות היממה והיינו פתוחים שישה ימים בשבוע. למרות שהנחיות משרד הבריאות הגבילו אותנו ל-20 מבקרים בכל שעה (ובסוף החודש ל-30) זכינו לפעילות רבה יותר מחודשי אוגוסט של השנים הקודמות והשנה גם בזכות הקמפיין של החברה העירונית הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) ושיתוף פעולה עם גבעת התחמושת זכינו למגוון רחב יותר של מבקרים מכל הארץ, שבמקום חופשה בחו"ל בחרו להגיע לירושלים.
רבים מהמבקרים הופתעו מאד שלא הכירו את הפרויקט קודם לכן. כמו כן, הופתעו והתרגשו מכך שלא מדובר רק בחוויה של עוד אטרקציה תיירותית, אלא גם מכך שהם לוקחים חלק בפעילות ערכית חשובה, פעילות שיש בה חיבור מוחשי למורשת שלנו באמצעות הצלת ממצאים שהיו הולכים לאבדון ללא הציבור שלוקח חלק בסינון. מתוך ההתרגשות רבים מהם אמרו שימליצו גם חבריהם לבקר ולקחת חלק בסינון, ואכן מרבית המבקרים הגיעו אלינו בזכות המלצה מחבריהם.
מרוב עומס אזל לנו מלאי העפר הזמין לסינון והיינו צריכים בדחיפות להוביל עפר נוסף מהמצבורים שלנו. הממצאים הם רבים ומגוונים ונדווח עליהם בהמשך.
כמו כן, זכינו גם לארח בסינון מספר משפחות שבחרו לקיים אירוע בר/בת מצווה במתחם מצפה המשואות (היו גם חתונות אבל זה לא כלל סינון).

עכשיו גם נודע לנו שאתר הסינון זכה בתואר Travelers' Choice של Tripadvisor, אתר התיירות המוביל בעולם. פירושו של דבר שהפעילות שאנחנו מציעים למבקרים באתר הסינון היא בעשירון העליון של אתרי התיירות בכל העולם!

כן ירבו חודשים כאלו, ונקווה עכשיו שקבוצות של בתי ספר וממוסדות נוספים שעורכים טיולים בירושלים יבחרו לקחת חלק בסינון.
שתהיה לכולם שנת לימודים פוריה.

אירוע בת המצווה של משפחת טרופר. מזל טוב הדר! (האירוע אושר על ידי המשטרה לאחר שהמתחם חולק לקפסולות).

כרמל טרופר, אחות כלת הבת מצווה, מחזיקה מטבע שמצאה בסינון.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

השאר תגובה